mityba

Moterys, nevalgykite to, priešingu atveju, neišvengsite antsvorio!

Moterų grožis ir jaunystė priklauso nuo to, ką ji valgo ir kokio gyvenimo būdo ji laikosi. Norite ilgą laiką likti jaunas ir gražus? Sužinokite, kokie maisto produktai padės jums būti jaunesniems ir jaustis sveikiau.

Brandaus moters kūnas iš esmės skiriasi nuo jaunų. Todėl galia turi būti koreguojama atsižvelgiant į su amžiumi susijusius pokyčius.

Pirma, po 40 metų atsiranda hormoninių pokyčių. Dėl šios priežasties pasikeičia odos būklė, metabolizmas ir nervų sistema. Todėl, jei norite numesti svorio, reikia valgyti ne tik mažiau, bet ir keisti dietą.

Antra, yra problemų su žarnomis, nes jos sienų elastingumas mažėja. Asmuo turi dažnai vidurių užkietėjimą ir vidurių pūtimą. Siekiant to išvengti, taip pat reikia stebėti mitybą.

Apskritai, jei norite efektyviai numesti svorį ir rūpintis bendra kūno būkle, vadovaukitės toliau pateiktomis rekomendacijomis.

Ką valgyti moterims po 40 metų

1. Atkreipkite dėmesį į pieno ir augalinės kilmės baltymus. Mėsos kiekis su amžiumi turi būti sumažintas, nes jis pradeda blogai įsisavinti. Todėl į savo mitybą įtraukite varškę, sūrį ir grybus. Jei mėsos sunku atsisakyti, pasirinkite, pavyzdžiui, švelnesnį ir liesesnį, triušį ir vištieną.

2. Gerkite vandenį iš karto po pabudimo, taip pat tarp valgio. Galima kavos, bet ne daugiau kaip 1 puodelis per dieną.

3. Venkite saldžių gazuotų gėrimų, greito maisto ir miltų. Saldūs pyragaičiai, cukraus greitieji angliavandeniai, kuriuos organizmas skaldo greitai ir paverčia juos riebalais.

4. Jei neįmanoma nedelsiant atsisakyti greito maisto, kiekvieną savaitę iš dietos pašalinkite vieną kenksmingą produktą. Mitybos specialistai pataria daryti triuką.

Jei tikrai norite, valgykite kenksmingą produktą ryte. Tik reikia valgyti kartu su produktu, kuriame yra daug skaidulų. Pavyzdžiui, obuolys su karamele, pilno grūdo duona su plonu džemo sluoksniu.

5. Atkreipkite dėmesį į sezamą. Jame yra fitoestrogenų – moterų lytinių hormonų augalų analogai.

Šios sėklos padeda reguliuoti medžiagų apykaitą ir sumažinti blogo cholesterolio kiekį. Naudokite tik ne daugiau kaip 3 šaukštelius.

6. Atsisakykite alkoholio, jei norite būti plonas ir, kad žarnos veiktų kaip laikrodis. Šventės metu galite sau leisti vieną stiklinę sauso raudonojo vyno.

7. Valgykite maistą mažomis porcijomis kas 2-3 valandas. Jūs neturėsite laiko badauti ir pagreitinti medžiagų apykaitą.

Laikykitės šių paprastų taisyklių bet kokiame amžiuje ir jausitės jaunas ir sveikas. Pamirškite apie skrandžio sunkumo jausmą ir antsvorį. Išbandykite tai paprasta!

Tinginių dieta – vos 2 patiekalai, ir svoris kris savaime

Lukas

Tai yra patys nesveikiausi produktai, kuriuos Jūs valgote kasdien

Lukas